dojazd szpital na Szaserów
 
 

Tematy

 
    
 

 

 

 

Kocham... i wcale nie chce przestac...

Temat: Bell 206 down
On Tue, 12 Apr 2005 23:24:26 +0200, "Hans Kloss jr" <ki@gazeta.pl
wrote:


No, nie zgodzę się. Bo:
- Bell lata też w 36. SPLT, wozi VIP, więc zostanie chyba na krótko
uziemiony.


Ale tam to chyba lata Belle 412 a nie mała 206 jak w Policji.


- A załogę zawieziono do szpitala MON (a nie MSWiA, jak podał PAP).


To akurat kiepski argument. Szpital MON na Szaserów w Warszawie jest
po prostu bliżej miejsca wypadku niż szpital MSWiA na Wołoskiej.
Różnica w czasie dojazdu z miejsca wypadku to jakieś 15-20 minut a w
szczycie komunikacyjnym dłużej. Poza tym to szpital na Szaserów jest
bardziej wyspecjalizowany w urazach typu wypadki czy postrzały niż
Wołoska. Choć z drugiej strony gdyby było naprawdę krucho to jakieś 3
km od miejsca wypadku jest szpital wojskowy batalionu medycznego w
Legionowie.

Zdrówko


Źródło: topranking.pl/1581/bell,206,down.php


Temat: Pomocy !!
Hi!
    Potrzebna pomoc -jak dojechać na Zabraniecką na wysokości szpitala na
Szaserów ?
Czy Wiatraczna na odcinku między Chrzanowskiego i Zabraniecką jest
przejezdna dla "niskopodłogowego" samochodu (przecina tam tory kolejowe)?
    Wg mojego planu przejazd jest, a co na to praktyka ??

Dzięki za info.

:)


Źródło: topranking.pl/1788/88,pomocy.php


Temat: Pomocy !!


 Â   Potrzebna pomoc -jak dojechać na Zabraniecką na wysokości szpitala na
Szaserów ?


Tylko od Targówka (skręt w prawo z Radzymińskiej (??) przez drugi przejazd
kolejowy licząc od 4Śpiących w Zabraniecką), ew. (jeśli masz samochód terenowy)
Strażacka od Ząbek.


Czy Wiatraczna na odcinku między Chrzanowskiego i Zabraniecką jest
przejezdna dla "niskopodłogowego" samochodu (przecina tam tory kolejowe)?


Przecina (kilka razy). Przejechać się nie da, bo po pierwsze primo przejazdy
nieczynne, po drugie primo wybudowali tory dalekobieżne Berlin-Moskwa i tam już
tylko piechotą.


 Â   Wg mojego planu przejazd jest, a co na to praktyka ??


Praktyka mówi: przejazdu nie ma :-) Ale na spacer w lato można pójść. Chodziłem
tamtędy z Szaserów na praktyki do Proctera.


Dzięki za info.


Nie za ma co. Albo jakoś tak.

Pozdrawiam

Marcin (tambylec :-)


Źródło: topranking.pl/1788/88,pomocy.php


Temat: Pilnie potrzebna krew AB Rh minus (-)Prosze o pomo
Pilnie potrzebna krew AB Rh minus (-)Prosze o pomo
Bardzo proszę o pomoc. Poszukuję dawcy krwi AB Rh minus dla żony, która ma
mieć operację w dniu 04 lipca 2005 r. Krew musi być pobrana najpóźniej w
poniedziałek tj. w dniu 04.07.2005 r. w Szpitalu przy ul. Szaserów w
Warszawie. Zapewnię dojazd i powrót Telefon kontaktowy 691397287. Z góry
dziękuję. Bogdan Ługowski.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,63,25955077,25955077,Pilnie_potrzebna_krew_AB_Rh_minus_Prosze_o_pomo.html


Temat: Oligocenka przy Rawarze
tu sa adresy warszawskich studni oligo

um.warszawa.pl/v_syrenka/zielona/studnie.php?dz_id=9
była studnia na tyłach szpitala wojskowego na Szaserów
dojazd do studni ul. Garwolińska do końca



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,292,54465422,54465422,Oligocenka_przy_Rawarze.html


Temat: Ile za wynajem na pradze poludnie?
Ile za wynajem na pradze poludnie?
Witam jestem spoza Warszawy studiuje na Akademii medycznej w zwiazku z tym
szukam mieszkania najlepiej na pradze poludnie jakies kawalerki tak do 30
metrow.Interesujace mnie ulice to glownie Grochowska Szaserow i okoliczne
(blisko szpitala MSWiA i latwy dojazd na AM na Zwirki!!.Czy ktos sie
orientuje za ile mozna tu wynajac mieszkanie tzn ile bym placil za wynajem(i
czy w nim jest wliczony oplaty stale czyli czynsz)Thx za wszelkie info!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,271,15606620,15606620,Ile_za_wynajem_na_pradze_poludnie_.html


Temat: Rozwarstwianie się kości (szczęka) - pomocy :(
Znam przybytki warszawskie, ale może po nitce do kłębka...

Warszawa, chirurgia szczękowa w wojskowym szpitalu przy Szaserów
(Praga Południe, dojazd chyba jednym autobusem od Dworca
Wschodniego, ale wygląda to jak koniec świata)- są kreatywni i lubią
ciąć (mnie chcieli pociąć z 10 lat temu w ramach dość nietypowej
przypadłości, ale mieli doświadczenie głównie z dorosłymi, a nie z
szybko rozwijającymi się nastolatkami - tu jak najbardziej na
miejscu).

Chirurgia szczękowa w Warszawie przy Lindleya, Szpital WUM im.
Dzieciątka Jezus, zaraz przy Dworcu Centralnym - w moim przypadku
młody lekarz znalazł mało uciążliwe rozwiązanie cholernie
uciążliwego problemu.

Zdaje się, że w Wojewódzkim Centrum Stomatologii przy ul. Nowy Zjazd
w Warszawie (nad Wisłą, koło Starego Miasta, na Mariensztacie) raz w
miesiącu konsultowała czeska profesor chirurgii
szczękowej/ortodoncji, chyba z Ołomuńca, pani Fritzova (średnio
pamiętam nazwisko, to było parę ładnych lat temu). Może nadal bywa,
również gdzieś bliżej Ciebie?
Pamiętam ją przede wszystkim z tego powodu, że nie daje pacjentowi i
rodzinie panikować, zwraca uwagę na stan całego organizmu i w miarę
przystępnie objaśnia (razem z polską asystentką) o co w danej
przypadłości chodzi i co proponuje dalej.

To jest to, co pamiętam sprzed mniejwięcej 10 lat jako 'nietypowy
przypadek' dla ortodontów i chirurgów szczękowych (grupy studentów
zbierano z całej kliniki), dla samej siebie - dość upierdliwy,
bywały noce, że na ostrym dyżurze chirurgii szczękowej lądowałam 3 -
5 razy. Nazwiska już mi się pozamazywały w pamięci, nie mam też
dostępu do dokumentacji, została w Warszawie.

Trzymam kciuki, że znajdziesz odpowiednich specjalistów.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,86228,94247293,94247293,Rozwarstwianie_sie_kosci_szczeka_pomocy_.html


Temat: Gdzie można oddać krew na Ursynowie?
Na Ursynowie chyba nie ma, ale możesz też w szpitalu na Litewskiej (o ile się
nic nie zmieniło, oddawałm tam 2 lata temu - teraz nie mogę:(. Dobry dojazd
metrem do Politechniki i mają ywgodne fotele :) (W przeciwieństwie do np.
Szaserów...)

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,643,24715437,24715437,Gdzie_mozna_oddac_krew_na_Ursynowie_.html


Temat: jak dojechac z ul. Jagiellonskiej na Szaserow?
jak dojechac z ul. Jagiellonskiej na Szaserow?
autobusem / tramwajem
konkretnie chodzi mi o dojazd z ul. Jagiellosnkiej 59 tj. wyzsza
szkola przedsiebiorczosci i zarzadzania
na ul. Szaserow 128 czyli szpital MON

dziekuje
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,73041652,73041652,jak_dojechac_z_ul_Jagiellonskiej_na_Szaserow_.html


Temat: [pr] 47 rannych w katastrofie autobusu 703 pod Jankami
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3868717.html

47 rannych w katastrofie autobusu 703 pod Jankami
Karolina Kowalska, Agnieszka Pochrzęst, Edyta Różańska
2007-01-22, ostatnia aktualizacja 2007-01-22 21:39
Znowu katastrofa z udziałem miejskiego autobusu, w który wjechał wyładowany
sokami tir. Wypadek w Wolicy pod Jankami na kilka godzin zablokował w
poniedziałek rano ruch na trasie katowickiej
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/51,34862,3868717.html?i=0

http://bi.gazeta.pl/im/1/3868/m3868701.jpg

W katastrofie w Wolicy pod Jankami ucierpiało aż 47 osób. Dojazd do Warszawy
był przez kilka godzin sparaliżowany.

Jadwiga Dyga pamięta tylko huk i deszcz szkła, który na nią spadł. Autobusem
linii 703 jechała rano do pracy w banku. Siedziała z tyłu. - Poleciałam
kilka metrów do przodu. Na mnie spadali ludzie. Młodsi i bardziej sprawni,
wychodzili przez okna. Ja ledwo się ruszałam. Podniosłam się ostatkiem sił i
podpełzłam do przodu. Później na noszach wynieśli mnie sanitariusze -
opowiada.

Autobus 703 wiózł o godz. 6.20 niemal setkę pasażerów. Gdy wjechał w niego
tir, siła uderzenia wyrzuciła go na prawe pobocze. Zatrzymał się na drzewie.
Tir złamał barierkę oddzielającą obydwa pasy ruchu i zatrzymał się na
latarni, zagradzając jezdnię. Zerwał też przewody energetyczne. Z naczepy
wysypały się palety z sokami. Na szczęście nic nie jechało z przeciwka.

Kilkanaście minut po wypadku nie miejscu pojawiło się siedem jednostek
straży i osiem karetek pogotowia. Pani Jadwiga i czterech innych rannych
pasażerów trafili do szpitala przy ul. Wołoskiej. W sumie do różnych
szpitali, także w Grodzisku Maz., trafiło 31 osób (wśród nich są obaj
kierowcy). Najciężej poszkodowaną młodą kobietę z podejrzeniem urazu
kręgosłupa śmigłowiec przetransportował do szpitala przy ul. Szaserów.
Okazało się, że jej kontuzja nie była groźna. Najwięcej, bo aż dziesięciu
rannych karetki zabrały do szpitala urazowego przy Barskiej na Ochocie. Dwie
osoby zatrzymano na oddziale: jedna ma uraz głowy, druga - kolana. - Osiem
osób opatrzyliśmy w ambulatorium i wypuściliśmy do domu - mówi Tadeusz
Sobczyk, p.o. dyrektora ds. medycznych.

20 pozostałym rannym lekarze udzielili pomocy na miejscu wypadku.

Usuwanie zniszczonych pojazdów z drogi trwało cztery godziny. Trzeba było
odciąć dopływ prądu i ściąć drzewo, w które wjechał w autobus. Trasa
katowicka była całkowicie zablokowana, tysiące ludzi stały w gigantycznym
korku. Przed godz. 9 zaczynał się już 21 km przed rogatkami Warszawy. W
Nadarzynie policja kierowała na objazdy: można było skręcić w prawo przez
Magdalenkę i Paszków lub w lewo przez Strzeniówkę, Nową Wieś i Pruszków.
Większość kierowców wybierała tę drugą trasę, bo droga do Magdalenki też się
zablokowała. Jednak aż do Strzeniówki objazd prowadził leśną drogą, która
przypominała trasę Rajdu Paryż - Dakar. Samochody po listwy grzęzły w błocie
i wpadały w gigantyczne dziury. Na drodze do Pruszkowa utworzył się kolejny
korek. Dojazd do Warszawy trwał prawie dwie godziny. Podobne trudności mieli
wyjeżdżający ze stolicy. Policja odblokowała trasę na Janki o godz. 10.20.

- Ze wstępnych ustaleń wynika, że zawinił kierowca ciężarówki. Mógł
zasłabnąć lub zasnąć. Grozi mu zarzut spowodowania katastrofy w ruchu
lądowym - mówi sierż. sztab. Dorota Tietz z Komendy Stołecznej. Po południu
policja mówiła, że jechał za szybko i nie zachował prawidłowej odległości do
autobusu.

Zdaniem rzecznika mazowieckiej straży pożarnej Dariusza Malinowskiego i
pasażerowie autobusu, i obaj kierowcy mieli sporo szczęścia: - Strach
pomyśleć, co by było, gdyby tir uderzył centralnie w tył autobusu, a po
przeciwległym pasie, na który wypadła ciężarówka, jechał inny samochód.
Wtedy najpewniej byliby zabici.

To już druga katastrofa miejskiego autobusu w ciągu ostatniego miesiąca. 21
grudnia solaris linii 117 zjeżdżający mostem Poniatowskiego w kierunku
Saskiej Kępy wjechał w latarnię. Wtedy ranne zostały 54 osoby.


Źródło: topranking.pl/1725/pr,47,rannych,w,katastrofie,autobusu,703,pod.php


Temat: Prasa - Obwodnica śródmieścia
Na Euro 2012 tunel pod rondem Wiatraczna?
Na Euro 2012 tunel pod rondem Wiatraczna?
Michał Wojtczuk
2007-10-14, ostatnia aktualizacja 2007-10-14 21:31
miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,4578041.html
Projektanci obwodnicy Pragi rekomendują ratuszowi prawie kilometrowy tunel pod rondem Wiatraczna, zamiast estakady na wierzchu. Prace koncepcyjne hamuje PKP - zastanawia się, gdzie by tu zbudować dwie nowe stacje.
Dziś na rondo można wygodnie dojechać al. Stanów Zjednoczonych od Trasy Łazienkowskiej, która od połowy lat 70. kończy się w tym miejscu. W przyszłości ma być wydłużona na północ, nad torami kolejowymi i dalej wzdłuż nasypu aż do ronda Żaba. W ten sposób zostanie domknięta tzw. obwodnica śródmiejska.

Trzy warianty

Jej praski odcinek podzielono na dwa etapy. Prawie gotowy jest projekt pierwszej części - od ronda Wiatraczna do torów kolejowych. W poniedziałek zostanie on zaprezentowany na uroczystej sesji sejmiku województwa, jako jedna z inwestycji, które będą dofinansowane z unijnych funduszy strukturalnych.

Na zlecenie miasta projekt pierwszej połowy obwodnicy opracowuje firma DHV.

Plany ratusza zakładają, że obwodnicą będzie można jeździć z prędkością 70 km na godz. Za rondem Wiatraczna dostaniemy się na nią tylko z ul. Szaserów koło szpitala wojskowego. Ulice Kobielska, Paca i Prochowa mają obsługiwać tylko ruch lokalny.

DHV przygotowało trzy warianty przejścia obwodnicy przez rondo. Pierwszy (za 455 mln zł) to tzw. krótki tunel. Trasa zaraz za ul. Grenadierów schodziłaby w zagłębiony wykop, a pod rondem chowałaby się w 70-100-metrowy przejazd. Potem znów w zagłębieniu i na wysokości ul. Szaserów wychodziłaby na powierzchnię. Drugi pomysł (311 mln zł) przewiduje estakadę nad rondem, a potem nasyp, który ciągnąłby się aż do ul. Szaserów. Trzecia koncepcja to długi tunel zaczynający się ok. 150 metrów przed rondem i wychodzący na powierzchnię za ul. Szaserów. Koszt - 590 mln zł. Dla porównania: bielański odcinek metra wraz z czterema stacjami pochłonie ok. 760 mln zł.

- Estakada to wariant najmniej kolidujący z metrem i najtańszy, ale najbardziej uciążliwy dla mieszkańców - przyznał na ostatnim spotkaniu z radnymi z komisji ładu przestrzennego Piotr Chełstowski z DHV. Jego firma rekomenduje ratuszowi długi tunel. - Od początku opowiadamy się za tym rozwiązaniem. Dzięki niemu rondo Wiatraczna stanie się miejskim placem, a nie węzłem komunikacyjnym, jakim jest dziś - zapewnia Marek Mikos, p.o. naczelnego architekta miasta.

Gdzieś muszą być stacje

Oficjalne decyzje zapadną, dopiero gdy koncepcje wszystkich trzech wariantów będą zapięte na ostatni guzik. A na razie DHV nie może przedstawić ratuszowi wersji do wyboru, bo we wszystkich koncepcjach musi uwzględnić dwie nowe stacje - Wiatraczna i Utrata. Do ich budowy przymierzają się kolejarze, ale nie wiedzą jeszcze, gdzie dokładnie miałyby powstać. - Wciąż to analizujemy. Na przełomie października i listopada powinno powstać wstępne studium modernizacji warszawskiego węzła kolejowego, wtedy będziemy mogli powiedzieć coś więcej - mówi Kazimierz Pert ze spółki Polskie Linie Kolejowe.

Gdy zostanie wybrany wariant przebiegu obwodnicy, trzeba będzie wykupić ziemię i załatwić wszystkie pozwolenia. Miasto rezerwuje sobie na to lata 2008 i 2009. Fragment arterii projektowany przez DHV ma być gotowy do 2011 r. Projektowanie drugiego praskiego fragmentu obwodnicy jeszcze się nie zaczęło.


Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23704,70510007,70510007,Prasa_Obwodnica_srodmiescia.html


Temat: Obwodnica Pragi (część Obwodnicy Śródmieścia)
GW: Na Euro 2012 tunel pod rondem Wiatraczna?
Gazeta Wyborcza, 2007-10-14
Na Euro 2012 tunel pod rondem Wiatraczna?
Michał Wojtczuk


Projektanci obwodnicy Pragi rekomendują ratuszowi prawie kilometrowy
tunel pod rondem Wiatraczna, zamiast estakady na wierzchu. Prace
koncepcyjne hamuje PKP - zastanawia się, gdzie by tu zbudować dwie
nowe stacje.
Dziś na rondo można wygodnie dojechać al. Stanów Zjednoczonych od
Trasy Łazienkowskiej, która od połowy lat 70. kończy się w tym
miejscu. W przyszłości ma być wydłużona na północ, nad torami
kolejowymi i dalej wzdłuż nasypu aż do ronda Żaba. W ten sposób
zostanie domknięta tzw. obwodnica śródmiejska.

Trzy warianty

Jej praski odcinek podzielono na dwa etapy. Prawie gotowy jest
projekt pierwszej części - od ronda Wiatraczna do torów kolejowych.
W poniedziałek zostanie on zaprezentowany na uroczystej sesji
sejmiku województwa, jako jedna z inwestycji, które będą
dofinansowane z unijnych funduszy strukturalnych.

Na zlecenie miasta projekt pierwszej połowy obwodnicy opracowuje
firma DHV.

Plany ratusza zakładają, że obwodnicą będzie można jeździć z
prędkością 70 km na godz. Za rondem Wiatraczna dostaniemy się na nią
tylko z ul. Szaserów koło szpitala wojskowego. Ulice Kobielska, Paca
i Prochowa mają obsługiwać tylko ruch lokalny.

DHV przygotowało trzy warianty przejścia obwodnicy przez rondo.
Pierwszy (za 455 mln zł) to tzw. krótki tunel. Trasa zaraz za ul.
Grenadierów schodziłaby w zagłębiony wykop, a pod rondem chowałaby
się w 70-100-metrowy przejazd. Potem znów w zagłębieniu i na
wysokości ul. Szaserów wychodziłaby na powierzchnię. Drugi pomysł
(311 mln zł) przewiduje estakadę nad rondem, a potem nasyp, który
ciągnąłby się aż do ul. Szaserów. Trzecia koncepcja to długi tunel
zaczynający się ok. 150 metrów przed rondem i wychodzący na
powierzchnię za ul. Szaserów. Koszt - 590 mln zł. Dla porównania:
bielański odcinek metra wraz z czterema stacjami pochłonie ok. 760
mln zł.

- Estakada to wariant najmniej kolidujący z metrem i najtańszy, ale
najbardziej uciążliwy dla mieszkańców - przyznał na ostatnim
spotkaniu z radnymi z komisji ładu przestrzennego Piotr Chełstowski
z DHV. Jego firma rekomenduje ratuszowi długi tunel. - Od początku
opowiadamy się za tym rozwiązaniem. Dzięki niemu rondo Wiatraczna
stanie się miejskim placem, a nie węzłem komunikacyjnym, jakim jest
dziś - zapewnia Marek Mikos, p.o. naczelnego architekta miasta.

Gdzieś muszą być stacje

Oficjalne decyzje zapadną, dopiero gdy koncepcje wszystkich trzech
wariantów będą zapięte na ostatni guzik. A na razie DHV nie może
przedstawić ratuszowi wersji do wyboru, bo we wszystkich koncepcjach
musi uwzględnić dwie nowe stacje - Wiatraczna i Utrata. Do ich
budowy przymierzają się kolejarze, ale nie wiedzą jeszcze, gdzie
dokładnie miałyby powstać. - Wciąż to analizujemy. Na przełomie
października i listopada powinno powstać wstępne studium
modernizacji warszawskiego węzła kolejowego, wtedy będziemy mogli
powiedzieć coś więcej - mówi Kazimierz Pert ze spółki Polskie Linie
Kolejowe.

Gdy zostanie wybrany wariant przebiegu obwodnicy, trzeba będzie
wykupić ziemię i załatwić wszystkie pozwolenia. Miasto rezerwuje
sobie na to lata 2008 i 2009. Fragment arterii projektowany przez
DHV ma być gotowy do 2011 r. Projektowanie drugiego praskiego
fragmentu obwodnicy jeszcze się nie zaczęło.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36264,53978475,53978475,Obwodnica_Pragi_czesc_Obwodnicy_Srodmiescia_.html




 

 


 

 
Copyright 2003. Kocham... i wcale nie chce przestac...